خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

وضعیت قرمزه!

زن عمو محمدم بیمارستان بستری شده میگن قلبش مشکل داره شدیدم هست. داشتم به ابجی می گفتم خدا به خیر کنه این یکی رو!!
دقت کردین بعضی وقتا یهو جوگیر میشیم یه حرفایی به خودمون می زنیم و میگیم از فردا اینکارو می کنم اونکارو مینکم ولی صبحش که بیدار بشی هیچی یادت نمیاد :|
دیشب کلی تصمیمای خوب خوب گرفتم ولی صبی یادم نمی اومدن!!!
دیشب زد به سرم به یکی یه چیزایی گفتم صبی دیدم جواب داده و محترمانه نوشته توقع کمک نداشته باشم ازش! اهای صا، اصلا با تو نیستم!!! مدیونی یک درصد فک کنی با تو ام!!!
راستی صا قبلن برام نظر گذاشته بودی...
دیدم همه دارن کانال میزنن گفتم منم بزنم (خخخخ) الان سه ساعته فک میکنم کانال چی بزنم به هیچ نتیجه ای نرسیدم! :)))
تصمیم گرفتم بیشتر بنویسم. نت نداشتم حداقل پیامکی. الان که داشتم یه سری مطالب قبلی رو می خوندم روحم شاد شد واقعن!
دیشب حامد پفک خرید برام ولی اخر شب حالم بد بود نمی دونم چرا همش فک می کردم تقصیر پفکه! تصمیم گرفتم دیگه نخورم...T_T
دلم فیلم خارجکی میخواد حوصله ام سر رفته...شاید برم سرکار پیش اقای اسدی.
یه قول علی زندوکیلی : (خودشیفته بازی!!!)
وای سیه روی من
گل خوشبوی من
بیا با ما وفا کن
بیا بگذر از کوی من
ای وای سیه موی من
نرو از سوی من
اگه بری میمیرم
میاد خم به ابروی من

  • ۹۴/۱۰/۲۳
  • ft _nk

نظرات (۱)

  • ...ما شیعه ها ...
  • ان شاء الله همه مریض ها شفا بگیرند



    پاسخ:
    ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی