خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

همین خوبه

در تدارک عروسیم
چقد سخته انتخاب کردن
همش میگم ولش همین خوبه! بعد بقیه میگن ننننههه!!!
همه کارام قاطی شده، هوای کرمانم که گرم شده انگار واقعن اردی جهنمه...
همه وسایلام داره سبز میشه!
ناخوداگاه همه چی رو سبز پسند کردم...
بعد کلی گشتن لباس عروسم پسند کردم که تورش مدل دلخواهم نبود ولی گفتم شاید تا اون روز پیدا کردم.
وای خدا خسته شدم...
یعضی بچه ها هم هستن که هی پست میذارن من نتونستم بخونم بعد عروسی شاید بیکارتر شدم رفتم خوندم پس اگه اومدین دیدین از پست سه ماه پیش کامنت دارین تعجب نکنین :))
  • ۹۵/۰۱/۲۳
  • ft _nk

نظرات (۴)

هی باید بیام تبریک بگم
زود برو سراغ زندگیت دیگه
((((:
پاسخ:
خب هنوز تا 15 اردیبهشت خیلی مونده!!!

ممنون:)
تبریک میگم
پاسخ:
ممنونم :)
سلام
خیلی وقت بود به وبلاگتون سر نزده بودم، این پست رو دیدم، تبریک میگم
پاسخ:
ممنونم:)
I'm impressed, I must say. Seldom do I come across a blog
that's both equally educative and entertaining, and
let me tell you, you've hit the nail on the head.
The problem is something too few men and women are speaking intelligently about.

Now i'm very happy I stumbled across this in my search for something concerning this.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی