خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تغیر!!

این چند وقت که نبودم نت نداشتم خیلی تو فاز هیچی نبودم...نمی دونم دیوونه شده بودم...
به خاطر بحثایی که قبلن باهاش داشتم حامد میگه یه مدتیه نرفته وبلاگمو بخونه...خب من اینو نخواستم ولی اینطوری شاید هر دوتامون راحت تر باشیم البته نه خیلی، فقط یه خورده راحتتر!
رفتم یه سری از مطالب بچه هارو خوندم دیدم چقد دنیاهامون متفاوته! اون تو چه فکریه من تو چه فکریم!
من این چند وقت به معنای واقعی قاطی کردم اصن نمی دونم توی دنیام چی به چیه... :|:|:|
یه دقه تو فکر حامدم یه دقه تو فکر دبیرستان یه دقه تو فکر جهاز...
فکر گناهایی که کردم، فکر ترک، فکر تنهایی، فکر اینکه بزنم زیر همه چی!!!
فکر خواهرم، فال تاروت گرفتن، پسرخاله گمشده ام، فکر چاق بودن خواهر شوهرم!!!
مخم میگه خب همه دغدغه دارن دیوونه!!!
(الان اهنگ با من قدم بزن مهران اتش پلی کردم...اخ خدا دلم میخواد زار بزنم...)
یکی امروز بهم گفت تو خیلی استرسی هستی ولی قیافت اصلن اینو نشون نمیده!!!بس که مغروری :|
دلم برای فائزه دوستم خیلی تنگ شده ولی اون اصلن یاد من نیست!چه بد...کاش یادش می افتم واسش نوتیفیکیشن بره!
  • ۹۴/۱۱/۲۷
  • ft _nk

نظرات (۱)

  • اسپریچو ツ
  • یه نفس عمییییییق بکش و اینقدر فکر نکن((:
    پاسخ:
    نمیشه!
    همممممممممممممممممممممممممممممم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی