خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

خبر مرگش!!!

کی خبر مرگ سال 94 رو میارن!؟

دیروز که مراسم هفتم شوهر خاله ام بود شب تو خونه بودیم که خبر دادن پدر خانوم پسر خاله مامانم فوت شده...

دیگه دارم میترسم از امسال! میترسم واقعن نحسی ای چیزی باشه که دامن عزیزای منم بگیره...

خدایا به خودت قسم طاقتشو ندارم :(((

چرا امسال اینطوری شده!؟

:(((

+

مامان حامد میگه طلا گرون میشه برین زودتر حلقه بخرین...

+

زهرا جاری بزرگه (دختر خاله ام) بیمارستان بستری شده عمل داشته فردا مرخص میشه امروز با مامان حامد رفتیم ملاقات همه بودن جز حامد من! دلم پوکید اونجا!

  • ۹۴/۱۰/۲۱
  • ft _nk

نظرات (۱)

  • محمد ابراهیمی
  • فردا اول ماه قمری است 

    نماز اول ماه و بعدش صدقه مجرب است.

    ...موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی