خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تغییر

تاریخ عروسیم عوض شد
15 اردیبهشت 95
همون تالاری که دوس داشتم بالاخره نوبت گرفتیم :)
مغزمم پوکید انقد راجع به همه چیز فک کردم...
+
امروز من و مامان تو خونه چد ساعتی تنها بودیم
نصیحتای مامانیم خیلی خوب بود و منم تند تند چشم میگفتم!
با هم دوتایی ناهار خوردیم... ^_^
کلی هم غیبت کردیم خخخخخخ
  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • ft _nk

نظرات (۶)

  • صآب خونـِ
  • ممنون که ما رو دنبال میکنید شما هم دنبال میشید
    پاسخ:
    :)
    به سلااااامتی عروس خانووووم...:-* :-* 
    خوشبخت شی ایشالا....پیر شین به پای هم...:-) :-* 
    پاسخ:
    ممنونم:)
    شکلک خجالت!
  • اسپریچو ツ
  • اخ که چه حالی میکنییییی (((:
    پاسخ:
    وحشتناک!!!
    :)
  • آقای مربّع
  • کوچه تنگههه بله عروس قشنگهههه بله
    پاسخ:
    خخخخخ
    دقیقا اولین نفر از دوستاام که بهم تبریک گفت یه دوست اصفهانی بود (مهشاد) که همین شعرو فرستاد!
    ممنونم :)
  • فروردین دخت
  • مبارکا باشه!!!...حالا شیرینیش رو چجوری به ما میدی؟
    پاسخ:
    شیرینیش رو اقا داماد باید بدن که من بهش بله گفتم!!!
    ^_^
  • چشم به راهم ...
  • خوش بخت بشین
    پاسخ:
    ممنونم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی