خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حوصله یوخ!

خیلی بی حوصله شدم. همش خوابم میاد!همش دوس دارم یه کاری بکنم ولی حسش نیست! زیادی شیرازی شدم... :|از وقتی بی بی فوت شده همش تو فکر مرگم! همش فک میکنم وقتی بمیرم خب همه چی خوبه، همه چی ارومه، من مردم و نابود شدم و بقیه هم به زندگیشون ادامه میدن! نهایت تا سرسالم به فکرم باشن...بعدش دوباره زندگیشون رو ادامه میدن...اَهههه!+خاک تو سرم کنن با این فکرای مسخره ام!خاک تو سرم کنن با این زندگی ِ مزخرفم!خاک تو سرم کنن با این کارای بیهوده ام!خاک تو سرم کنن یا این بی حوصله بودنم!...دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!ولی در کل خاک تو سرم کنن!
  • ۹۴/۰۴/۲۱
  • ft _nk

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی