خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سخته!!!

سخت ترین کار دنیا اینه که خودتو با حالِ دلِ کسی منطبق کنی که اصلن حالِ دلتو نمی فهمه...شایدم براش مهم نیست! دیکتاتوری...شک دارم این فهمیدنِ منم واقعی باشه یا حداقل یه ذره با واقعیتش صدق کنه!وقتی تو رو نمیفهمه، سخت تر میشه فهمیدنش...واسه همینه که چیزی که اون میخواد از زبون من درنمیاد!:|پ.ن:شاید تلاشی برای فهمیدنم نمیکنه...شایدم تلاشش نتیجه نمیده!یعنی انقد دنیامون دور از همدیگه اس؟!وای خدا...
  • ۹۴/۰۱/۳۱
  • ft _nk

نظرات (۱)

سلام.منظورت من بودم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی