خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
امتحانام تموم شد!هــــــــــــــــــــــورااااا!!!همیشه از سه ماه تعطیلی تابستون بدم میومد، آخه مدرسه رو دوست داشتم! نه به خاطر درس، بلکه به خاطر اینکه با دوستام بودم و شیطونی می کردیم!ولی خداییش درس رو هم دوس داشتم! عاشق علوم بودم که همش آزمایشای بامزه داشت! عاشق تاریخ بودم و همیشه سر کلاس یاد می گرفتم و لازم نبود بخونم...عاشق ریاضی بودم به خاطر مبحثایی که تو زندگی روزمره درکشون کرده بودم! همیشه بقالی که می رفتم با طرف سر حساب کتاب بحث می کردم و سه ساعت واسه پیرمرد بدبخت توضیح می دادم که اینجوری باید حساب کنه!!!...خلاصه عاشق درس هم بودم...ولی الان توی دانشگاه و این سال های آخری بدترین سال های عمرم و خسته کننده ترینِ شون بوده! از یاد گرفتن زده شدم چون استادا به فکر نمره ان نه یادگیری...یادمون دادن نمره واسمون مهم باشه نه تحقیق و پژوهش!یه استاد هم که بخواد برگرده به این اصول مهم، خودمون حوصله شو نداریم و کاری می کنیم اونم نمره محور بشه! مشکل یکی دوتا که نیست!!!پ.ن:هرچند این روزها دارم عذاب میکشم ولی مطمئنم بعدن دلم بدجوری تنگشون بشه!
  • ۹۳/۱۰/۲۵
  • ft _nk

نظرات (۱)

خوب به سلامتی
ما هم 30 ام تمام کردیم
نمره محوری رو خوب آمدی
متاسفانه بیشتر استاد ها به فکر بالا رفتن علم دانشجو که نیستند یکی هم که پیدا میشه چون ما دانشجوها طبیعی شده پژوهش نکردن اون رو هم منحرف می کنیم :دی

پاسخ:
سلامت باشید :) خدا آخر عاقبتمون بخیر کنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی