خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
چرا نه اس، نه کال و نه حتی میس کال!؟دلم تنگه، ناراحتم...غصه دارم...چرا نیستی که باهام شوخی کنی و حالم خوب شه!من بهت حق نمیدم که اینطوری تنهام بذاری!تو که گفتی خودتم تنهایی...یلدا بود، یادته!؟ چرا نمی خوای این تنهایی پر بشه...خودم کردم که لعنت بر خودم باد...لعنت بهت!شاعر میگه :هیشکی خبر نداره دارم به زور می خندم...نمی دونن چرا من چشمامو هی میبندم...چشمامو من میبندم تا منتظر بشینم...شاید تو این سیاهی بازم تو رو ببینم...هوای دلم دلگیره...تو رو اینجا نمی بینم...تو نیستی و من از دوریت خودم رو مرده می دونم...پ.ن:دلم برات تنگ شده!(پ.ن).پ.ن:بوی ارررررشــــــــــــــــــــــــد میاد!!!! :)خودم گند زدم به پست احساسیِ خودم! (بابا پنجعلی درونم میگه: نخیر ارشد گند زد!)
  • ۹۳/۱۰/۱۵
  • ft _nk

نظرات (۱)

این ارشد کیه پدرمونو در اوردی :/
پاسخ:
چمیدونم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی