خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سوتی دادم...

0. جدیدا وبلاگم شده شماره بازی خخخخخ ...1. امروز فهمیدم قبلا آدرس وبلاگمو به آقای ارشد  داده بودم و حالا که این همه راجع بهش نوشتم یادم اومده! ولی فک کنم اصلا وبلاگ منو نمیخونه...خدارو شکر...اگه می خوند حتما یه نظری می ذاشت و از خودش دفاع می کرد!2. یکی از مخاطبای جدید وبلاگم بهم گفت وبلاگم پر از منفی گراییه! حالا که نگاه کردم متوجه شدم این چند وقت خیلی وبلاگم پر از متنای اعصاب خوردی و ناراحتی و گله و شکایت و این حرفا بوده. ولی خب دروغ که ننوشتم...احساس اون لحظه ی من این بوده!3. فردا عصر میانترم ترکیبیات دارم و امروز وسط کلاس ریاضی که استاد استراحت داد، رفتیم پیش استاد ترکیبیات و گفتیم سوال سخت ندین!! اونم گفت باش!4. زنگ زدم به زهرا دوست مریم السادات که به آقای ملایی (یا شایدم مولایی!!) که صاحب ساندویچی دانشگاهه، بگه که برام گل پیچ بیاره. شب هم بعد از کلاس برنامه نویسی رفتم ازش گرفتم. می خوام ببرم واسه مامانم...5.چهارشنبه میرمخونه!!! می ترسم این قدر میگم آخرش یه بلایی سرم بیاد نتونم برم...
  • ۹۳/۰۹/۲۴
  • ft _nk

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی