خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

منت

وقت? ?ه نفر ?ه کار? رو بدون ا?نکه بهش بگن  و بنا به خواست خودش انجام م?ده و افراد ز?اد? ازش تشکر م?کنن د?گه نبا?د منت بزاره سر اون افراد که دارم واسه شما کار م?کنم!...هر چ? دلش بخواد بهشون بگه بعدشم تا اونا ?ه حرف?، ?ه انتقاد? و ?ا حت? پ?شنهاد? بهش م?دن برا? بهتر شدن کارش، با ب? ادب? جوابشونو بده ?ا بهشون تند? کنه و هر چ? دلش خواست بهشون بگه آخرشم تا ?ه ذره بهش ?ه حرف? زد? برگرده هزار حرف...بهت بزنه!!!!خ?ل? اعصابم ر?خته بهم...آخه من آدمم!! بخدا منم دل دارم...اعصاب دارم...خب منم بهم بر م? خوره!خب منم ?ه توقع ها?? دارم...توقع دارم با ادب و احترام باهام حرف بزن?...هر چ? از دهنت در م?اد بهم م?گ? اونوقت توقع دار? منم بگم ببخش?د، من اشتباه کردم!عمراااااااااا!اَهـــــــــــــــــــــــــ      بغض بد? دارم...نم? خوام جلو بچه ها گر?ه کنم...ول? دلم م?خواد گر?ه کنم...دلم م?خواد بهش بگم برو به جهنم!!!
  • ۹۳/۰۹/۱۷
  • ft _nk

نظرات (۲)

  • انسان مجازی
  • واگذارش کنید ب خدا
    پاسخ:
    نمی بخشمش :|
  • خانم والیوم
  • وااااااااای چه بد
    بی خیال عوضی ها همه جا هستن متاسفانه..
    ناراحت بشو ولی غصه نخور..
    تا وقتی منو داری نباید غصه بخوری
    پاسخ:
    :) ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی