خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

خاطرات روزانه

برای اینکه یادم بماند چه بودم و چه کردم....

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
امروز ?ه نفر برام کفن شه?د و تربت کربلا آورد...همه جا باهاش پز دادم...تا باشه از ا?ن پز دادناااا!!!!Alisss امروز اس نزد...د?شب خ?ل? اس ام اس زد?م و ?ه حرفا?? زد که دلم نم? خواست از اون بشنوم...از بعض?ا توقع ضعف ندارم...?ن? چهرشون تو? ذهنم هم?شه قو? و سرحال بوده...دلم نم? خواد ا?نطور? داغوون بب?نمش!چقد بعض? وقت ها احساس م?کنم شب?ه هم?م. هم?شه همه ازم توقع دارن در کمال خونسرد? و متانت رفتار کنم ول? خب نم?شه که! ?ا هم?شه تو? هر جمع? بودم انقد شوخ? کردم و بق?ه خند?دن، بعض?ا آخرش بهم م?گن وا? چقد تو شاد?...د?گه نم? دونن تو دلم چه خبره که!ول? ?ه حرف مشهور هست که م?گه" هم?شه باطن آدما اون چ?ز? ن?ست که ظاهرشون نشون م?ده!"مهشاد به کل?پس م?گه " مو قُلُمبِه کُن!!! "
  • ۹۳/۰۷/۲۹
  • ft _nk

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی